attvarakonstig.blogg.se

Du

Publicerad 2015-10-11 14:54:07 i Allmänt,

Du sa att du tyckte om mig,
du sa att jag var söt
Du skulle alltid finnas där,
det var löftet som du bröt

Sluta tyck synd om mig,
det är dags att börja leva nu
Jag vet inte vem hon är
men hon förtjänar säkert allt det som är du

Jag såg hur dina ögon glittrade,
du sa att hon kunde se din själ
Jag som stirrat mig blind slöt mina ögon
och tog ett stilla farväl

Du sa förlåt,
försökte ursäkta allt nytt du kände
Du sa att du fortfarande ville finnas där
vad som än hände

Sluta tyck synd om mig,
det är dags att börja leva nu
Jag vet inte vem hon är
men hon förtjänar säkert allt det som är du

Jag lät tiden gå
men lyckas inte riktigt glömma det fina som var vi
Du försvann ur mitt liv
och nu är vårt ögonblick förbi

Sluta tyck synd om mig,
det är dags att börja leva nu
Jag vet inte vem jag är
men jag vill tro att jag förtjänar bättre än såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela